De vacaciones por Madrid


Ya estamos de vuelta después de una semanita de vacaciones en familia por Madrid.
Han sido unos días geniales los tres juntos, paseando por la ciudad, visitando mercados, tiendas bonitas y restaurantes y cafeterías donde quedarse a vivir.

El peque se ha portado de diez, y hemos pasado mucho rato del viaje muy juntitos ya que al hacer tanto frío, llevaba mucha cantidad de ropa y en el carro no iba muy cómodo, así que la mochila y el porteo se han convertido en nuestros aliados. La mar de calentitos hemos ido.
gran via madrid
 Aquí os dejo algunas imágenes y recomendaciones de nuestra escapada.

El primer desayuno que hicimos fue en el Delic, un lugar muy acogedor de La latina. Estaba justo al lado de nuestro apartamento y los pasteles estaban buenísimos aunque un pelín caros.
cafeteria madrid
cafeteria madrid
cafeteria madrid
cafeteria madrid
Nos encantó la cafetería Martina Cocina, situada en la Plaza del Cascorro también en La latina. Los cafés XXL nos vinieron genial después de un día de turisteo sin parar por la ciudad. Pero el mejor café que probamos en todo el viaje fue en la cafetería Toma café de Malasaña. Un café espectacular que os recomiendo si estáis por allí!!
cafeteria madrid
cafeteria madrid
cafeteria madrid
El café Federal fue otro de los sitios que visitamos, en la zona de Conde Duque. Un espacio muy "family friendly" donde el peque estuvo la mar de a gusto sentado en la torna que nos ofrecieron como un niño grande y más chulo que un ocho.
cafeteria madrid
cafeteria madrid
cafeteria madrid
Y como colofón, os recomiendo un brunch en el Ganz. Los huevos benedict están de lujo. En casa somos muy aficionados a los brunch y a los huevos, y os aseguro que estos son de los mejorcitos que hemos probado. Solo deciros que estoy ya salivando mientras escribo el post.
cafeteria madrid
Paseamos por el Parque del Retiro y por muchos barrios de la capital, y me quedé prendada de los comercios con carteles antiguos y tiendas reconvertidas o reinventadas  manteniendo su esencia de hace años. 
parque del retiro madridparque del retiro madrid
barrios madrid
barrios madrid
barrios madrid
barrios madrid capitol
Tiendas preciosas fueron mi perdición, como Luna de papel para los más pequeños con un sinfín juguetes, o La Antigua, donde Silvia Calles Closet y Lady Desidia comparten espacio y proyecto y donde os será difícil no salir con alguna de sus creaciones. Yo me "tuve" que comprar una falda gato preciosísima de na Silvia. Y digo tuve porque fue imposible dejarla en la percha. Cuando la estrene os la mostraré en mi Instagram
tienda bonita madrid
tienda bonita madrid
tienda bonita madrid
Pero mi sitio favorito en Madrid (si, tengo uno favorito del que me enamoré totalmente y al que he decidido dedicarle un post entero) es Il Tavolo Verde. Aquí lo dejo. En breve le dedicaré una entrada a este maravilloso lugar que es cafetería y tienda de antigüedades. Solo deciros que allí pudimos probar el pan de Pánic hecho con masa madre, del que tanto nos habían hablado y del que no pudimos comprar porque no lo habíamos encargado unos días antes.

El día de mi cumpleaños comimos en el bar de tapas de Dabiz Muñoz, el Street Xo. Fue un placer para los sentidos. Fue una experiencia única, tanto para nosotros como para nuestro peque. No, el no comió en el restaurante, solo hizo teta, pero ver y oír el ambiente de esa barra ya fue especial para el. Música alta, sartenes ardiendo, olores fuertes, mucho ruido y platos que parecían obras de arte.
restaurante madrid
madrid
A parte de mi sitio favorito en la capital, en breve también os hablaré con mas detalle del mercado navideño The hovse, que nos encantó y al que tengo que dedicarle un post entero porque hay muchas cosas bonitas que enseñados.
tio pepe madrid
Así que estad atentos y suscribiros al blog en la zona inferior del post, porque vienen unas entradas cargaditas de bonitismos.
Que paséis muy buen inicio de semana. Esta es cortita y mañana ya es miércoles!

***


Ja estem de tornada després d'una setmaneta de vacances en família per Madrid.
Han estat uns dies genials els tres junts, passejant per la ciutat, visitant mercats, botigues boniques i restaurants i cafeteries on quedar-se a viure.

El petit s'ha portat de deu, i hem passat molta estona del viatge molt juntets ja que al fer tant fred, portava molta quantitat de roba i al carro no anava molt còmode, així que la motxilla i el porteig s'han convertit en els nostres aliats. La mar de calentets hem anat.

Aquí us deixo algunes imatges i recomanacions de la nostra escapada.

El primer esmorzar que vam fer va ser al Delic, un lloc molt acollidor de la llatina. Estava just al costat del nostre apartament i els pastissos estaven boníssims encara una mica cars. Ens va encantar la cafeteria Martina Cuina, situada a la Plaça del Cascorro també a La llatina. Els cafès XXL ens van venir genial després d'un dia de turisteo sense parar per la ciutat. Però el millor cafè que vam provar en tot el viatge va ser a la cafeteria Presa cafè de Malasaña. Un cafè espectacular que us recomano si esteu per allà !!
El cafè Federal va ser un altre dels llocs que visitem. Un espai molt "family friendly" on el petit va estar la mar de a gust assegut a la trona com un nen gran i més xulo que un vuit.
I com a colofó, us recomano un brunch al Ganz. Els ous Benedict estan de luxe. A casa som molt aficionats als brunch i als ous, i us asseguro que aquests són dels mejorcitos que hem provat. Només dir-vos que estic salivant mentre escric el post.

Passegem per molts barris de la capital, i em vaig quedar prendada dels comerços amb cartells antics i botigues reconvertides o reinventades mantenint la seva essència de fa anys.

Botigues precioses van ser la meva perdició, com Lluna de paper per als més petits amb una infinitat joguines, o L'Antiga, on Silvia Carrers i Lady Desídia comparteixen espai i projecte i on us serà difícil no sortir amb alguna de les seves creacions. Jo em "vaig" de comprar una faldilla gat preciosíssima de na Silvia. I dic vaig tenir perquè va ser impossible deixar-la a la perxa. Quan la estreni us la mostraré a Instagram.

Però el meu lloc favorit a Madrid (si, en tinc un favorit del que em vaig enamorar totalment i al qual he decidit dedicar-li un post sencer) és Il Tavolo Verd. Aquí el deixo. En breu li dedicaré una entrada a aquest meravellós lloc que és cafeteria i botiga d'antiguitats. Només dir-vos que hi vam poder provar el pa de Panic fet amb massa mare, del qual tant ens havien parlat i del que no vam poder comprar perquè no ho havíem encarregat uns dies abans.

El dia del meu aniversari vam menjar al bar de tapes de Dabiz Muñoz, l'Street Xo. Va ser un plaer per als sentits. Va ser una experiència única, tant per a nosaltres com per al nostre petit. No, el no va menjar al restaurant, només va fer teta, però veure i sentir l'ambient d'aquesta barra ja va ser especial per a ell. Música alta, paelles cremant, olors fortes, molt soroll i plats que semblaven obres d'art.

A part del meu lloc favorit a la capital, en breu també us parlaré amb més detall del mercat nadalenc The hovse, que ens va encantar i al que he de dedicar-li un post sencer perquè hi ha moltes coses boniques que ensenyats.
Així que estigueu atents i subscriure-us al blog a la zona inferior del post, perquè vénen unes entrades cargaditas de bonitismos.

Que passeu molt bon inici de setmana. Aquesta és curteta i demà ja és dimecres!




Si te gusta el blog, suscríbete introduciendo tu mail:


2 comentarios

  1. M'ha encantat aquesta escapada a Madrid! Ja he anat seguint per Instagram els vostres pasos i les fotos m'han semblat maravelloses! El restaurant del teu aniversari té una pintasa increíble!! Jo fa molts anys que vaig estar a Madrid però tinc ganes de tornar... i després del teu post molt més!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. gràcies bonica!! doncs si! val molt la pena! està preciosa la ciutat i hi ha llocs increibles. Jo ja tinc ganes de tornar-hi. i el restaurant streetxo…..sense comentaris…. ;)

      Eliminar

© galiana street
Maira Gall